Förkyld

Idag är jag precis sådär halvförkyld att jag inte kan med att stanna hemma från jobbet, men egentligen känner att det hade varit skönt att vara hemma och vila upp sig lite.

Helgen: Vråltrevlig förfest hos Madde & efterföljande utgång som även den blev vråltrevlig, på fredagen.
På lördagen vältrade jag mig i min bakfylla & tog mig så småningom upp på fötterna för att ta mig till Kungälv & min systers killes födelsedagsfest. Som blev lugn för min del. Gårdagen spenderades i soffan med ett pack näsdukar, thaimat, förkylningstråk & TV.

Nej, inga bilder. Ja, detta inlägg kan klassificeras som ett av de tråkigaste någonsin. Tyvärr folks, energin är inte på topp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0