HA!

Jag gillar att min statistikkurva som visar antalet läsare på denna blogg skjutit i höjden de senaste dagarna, trots att här inte har skrivits ett jota på en hel vecka. Jag ser framför mig hur ni, törstande efter Fröken Silvers spännande vardagsskildringar & högst nyanserade språk, bänkar er framför datorn varje kväll i någon slags naiv förhoppning om att ett livstecken, om än så litet, ska ha publicerats under dagen. Dessvärre måste jag göra er besvikna, gång efter var annan.

Men hörrni, inte idag!
Igår var det bröllop! Min kära vän Malin vigdes med sin Tomas på Kungälvs fästning, solen sken från en klarblå himmel och ordet JA ekade vackert x 2 i förstklassig akustik mellan den gamla borgens väggar. Vänner & släkt till brudparet var självklart på plats för att fira denna dag & till & med svalorna lät sina vingar slå glädjefnattigt då de gästade bröllopet från ovan en stund.

Sedan blev det limousine-åkning, middag & fest med mängder av tal, spex, underhållning, god mat & dans. Lyckat bröllop, lyckans dag. Nu är de äntligen man & fru!

I brist på bilder på brudparet (jeg var ikke fotogräääf) kommer här en bild som min mamma tog på en något sammanbiten (nervös?) tärna & toastmadame, prebrölloperativt.

När brudparet dragit sig tillbaka och de flesta gäster lämnat var vi 7 tappra själar kvar som inte riktigt kände att kvällen borde vara slut vid halv 3 framåt natten. Efterfest verkade då som ett högst logiskt förslag, glömska som vi var av faktumet att sådana infall borde ha lämnats kvar i den glada 20-årsåldern :P
Men jädrar vilket roligt dygn det var!

Kommentarer
Postat av: EmilyStrange

jädrar i min låda vilken snygg bild på dej! hoppas du hade kul på bröllopet och grattis till de nya läsarna ;)

2010-08-19 @ 23:23:26
URL: http://www.emilythestrange.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0