Härliga lediga helg

Helgen var otroligt rolig & trevlig. Delar med mig lite.

Flum på Excet. Det ser ut som om jag har världens tjockaste överarm. Det har jag inte :P


Hänga på kondis.

Jag gillar min obekväma hållning här, med händerna lite ansträngt vilande i knät. Anledningen till den är att mannen i bakgrunden envisades med att uppmärksamma mig och mitt bakverk alldeles kolossalt för mycket. Han tyckte att vi bondade seriöst i kön när vi beställde samma tårta. Jag var mindre benägen att hålla med.

Malin fick uppmärksamma mig & mitt bakverk hur mycket hon ville ♥


Middag på Tara's & biodate med tjejerna blev det sen. Och må alla Svea rikes kulturkritiker bränna mig på bål efter detta uttalande, men den var fruktansvärt underhållande. Och rörande. Och rolig. Och tänkvärd. Och alldeles.. alldeles underbar (Ja, det är den tiden i månaden :P).


Sedan blev det drinkar & räkmacka på Incontro.


Snajsigt värre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0