Att jobba natt är en styggelse!

Eller om jag ska uttrycka mig aningen mer diplomatiskt; Att vända dygnet är ingenting för mig.

Om man nu inte räknar illamående, huvudvärk och kallsvettningar i ett dygn efter avslutad arbetsnatt som positiva biverkningar. Jag behöver helt enkelt min skönhetssömn för att må bra!

Tröttnade förresten idag på att invänta dendär deklarationen som aldrig verkar vilja komma på posten. Loggade därför in på skatteverkets hemsida för att utröna hur många miljoner jag skulle få ut i återbäring. Gissa?
Å herreminje, jag kommer kunna unna mig lyxliv hela sommaren. Prisa Gud, här kommer skatteåterbäringen!
138 kr
. Ja, det är ju fantastiskt. (Fast man ska vara tacksam för att man slipper pröjsa igen istället. Den biten sköter CSN så bra på egen hand)

Oj vilket förbittrat inlägg det blev haha. Cheer up mates, nästa blir roligare :)

En bild på mig när jag sover min skönhetssömn.



Kommentarer
Postat av: EmilyStrange

Hahaa! I feel you ;)

2011-04-14 @ 10:33:10
URL: http://www.emilythestrange.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0